יום שישי, 18 במרץ 2011

גילי אונגר, בוגר בצלאל, מעצב ומלביש בתים.
מאז תום לימודי עבדתי הן כשכיר והן כעצמאי כמעצב ראשי בפרוייקטים רבים עם התמחות ספציפית בהלבשת בתים ועיצובם. במהלך עבודתי אני נחשף לסיגנונות עיצוב רבים ושונים תוך כדי הבנה אל מול מה אני עומד ובאיזו שפה עליי לעצב.

"אני מאמין כי עיצוב בית משמעו הגשמת חלום. מתוך כך, העיקרון המוביל אותי במהלך העבודה הוא הקשבה לרצונותיו של הלקוח.
אני יודע שבסופו של יום, מי שגר בבתים אותם אני מעצב הם לקוחותיי, ועל כן הדבר החשוב ביותר עבורי הוא לייצר עבורם סביבה נעימה ואוהבת אשר תייצג את האדם הגר בה."

בנוסף לקשר הבלתי אמצעי שאני מפתח עם לקוחותיי, אני יודע שעם היווצרות הכפר הגלובאלי, סגנונות עיצוב עבורו תהליך של האחדה והעדר ייחודיות.
בעבודותי אני מתמחה ביצירת חיבורים בין שפות  שונות בעיצוב, כך ששפת העיצוב הנוצרת  היא ייחודית לדיאלוג הספציפי שלי עם הלקוח.

תהליך העבודה הינו קבוע וגמיש לשינויים, בין אם מדובר בהגעה לשווקים או הבאת דוגמאות לבחירה לבית הלקוח וכן ב"סיעור מוחות" משותף באשר לרעיונות אפשריים.
אני נמצא שם עבורכם מתוך הבנה שאצלי זהו מקצוע אך עבורכם זוהי לעיתים גם משימה הגוזלת זמן יקר ממטרת יומכם, לכן זמנכם תמיד יזכה לכבוד, וכל פגישה תהיה ממוקדת ונעימה. בנוסף עליי לציין כי שנות עבודותיי הרבות הביאו אותי לעמדה בה אני מקושר למרבית בעלי המותגים המובילים בתל אביב ובסביבתה, כך שתוכלו גם להנות מהוזלת מחירים משמעותית.

אין תגובות: